Esta web utiliza cookies, puedes ver nuestra política de cookies, aquí Si continuas navegando estás aceptándola
Política de cookies +
Presidente Partido Popular de Ourense
Presidente Partido Popular de Ourense
Ourense Ten Presidente 2019
Programa Electoral 2015 - 2019
Congresos Locais
Congresos Locais 2016
XVI Congreso Partido Popular de Ourense
XVII Congreso Partido Popular de Ourense
XVI Congreso Partido Popular de Galicia
XV Congreso Partido Popular de Galicia
XVIII Congreso do Partido Popular
Revista Populares Ourense
Escola de ver‡n
Presidente Partido Popular de Ourense
Facebook

Blog

 O PP presenta na Deputación unha moción contra “a imposición do modelo educativo caduco que representa a Lei Celaá”

Imprimir ppou - 02-Decembro-2020 - 17:38:14 


A iniciativa esixe a volta ao Pacto Constitucional en materia de educación, garantindo o dereito das familias a elixir o modelo educativo, o centro onde escolarizar aos seus fillos, a existencia e gratuidade de centros de educación especial, públicos e privados concertados, ou a adopción de medidas para que o ensino da lingua castelá e as linguas cooficiais non sexan fonte de discriminación.

O portavoz do grupo popular e vicepresidente terceiro da Deputación, Plácido Álvarez, denuncia a falta de garantías dunha lei que “o Goberno tramitou en pleno estado de alarma, acelerando os prazos parlamentarios, furtando o debate, sen contar coa comunidade educativa nin co informe do Consello de Estado nin do Consello Escolar do Estado; un feito sen precedentes no debate doutras leis educativas, amosando unha total falta de diálogo, consenso e transparencia”.

2, decembro, 2020

O grupo provincial do Partido Popular levará ao pleno do presente mes de decembro unha moción contra “o ataque frontal á democracia e a imposición do modelo caduco, anticuado e superado” que representa a reforma educativa que promove o Goberno, coñecida como “Lei Celaá”. Unha iniciativa na que esixe a volta ao Pacto Constitucional en materia de educación, respectando a doutrina constitucional que, nas súas diferentes sentenzas, garanten o dereito das familias a elixir o modelo educativo, o centro onde escolarizar aos seus fillos e a existencia de centros de ensino diferenciados, como unha opción máis para o acceso ao ensino en condicións de igualdade. Dereitos polos que o Partido Popular loitará presentando, ademais, un recurso de inconstitucionalidade contra esta reforma.

O portavoz do grupo popular e vicepresidente terceiro da Deputación, Plácido Álvarez, denuncia a falta de garantías dunha lei que “o Goberno tramitou en pleno estado de alarma, acelerando os prazos parlamentarios, furtando o debate, sen contar coa comunidade educativa nin co informe do Consello de Estado nin do Consello Escolar do Estado, e votando máis de mil emendas nunha única sesión no Congreso”. Un feito, engadiu Álvarez, “sen precedentes no debate doutras leis educativas, dándolle ás costas á sociedade e a todos os representantes da comunidade educativa, amosando unha total falta de diálogo, consenso e transparencia”.

A moción do grupo provincial popular sinala que a "lei Celaá" representa a imposición do modelo da Lei Orgánica de Educación de Zapatero, que elevou as taxas de abandono educativo temperán ata preto do 30 %. 

Agora, sinala a iniciativa popular, impídese ás familias elixir a educación e o centro educativo que queren para os seus fillos; ignóranse as competencias exclusivas do Estado establecidas no artigo 149 da Constitución, de regulación das normas básicas do desenvolvemento do dereito á educación e a liberdade de ensino; e se elimina o castelán como lingua vehicular.

Diante deste ataque frontal ao sistema educativo, o grupo popular formula para a súa aprobación en pleno un total de 11 acordos, comezando por esixir ao Goberno central á volta ao Pacto Constitucional sobre educación.

Gratuidade das etapas postobrigatorias

Tamén se pide respectar o dereito dos pais a escoller para os seus fillos a formación relixiosa e moral que estea de acordo coas súas conviccións; adoptar as medidas oportunas para que o ensino da lingua castelá e as linguas cooficiais non sexan fonte de discriminación; e estender a gratuidade dás etapas postobrigatorias, Bacharelato e Formación Profesional, configurando a etapa de educación infantil de 0-3 anos como voluntaria e gratuíta.

Na moción tamén figuran demandas como a existencia e gratuidade de centros de educación especial, públicos e privados concertados, ou a incorporación de medidas de calidade e excelencia de referencia nos países da nosa contorna; ou o respecto aos corpos nacionais do profesorado. 

Para que o sistema educativo garanta a igualdade de oportunidades, o PP reclama a creación dun Fondo de Cohesión Territorial, co financiamento adecuado ás comunidades autónomas e actuacións preferentes naquelas zonas ou centros que precisen medidas de calidade específicas; o reforzo da Alta Inspección, para os ensinos observen o disposto pola Constitución española; implantar unha proba xeral de Bacharelato, única en toda España; un plan trienal de avaliación do sistema educativo; e un currículo común en toda España.

A moción inclúe propostas como un plan integral para a modernización e transformación dixital do sistema educativo; a obrigatoriedade da aprendizaxe dunha segunda lingua estranxeira; unha FP dual acorde ás esixencias do noso modelo produtivo; ou un plan de emerxencia educativa para situacións de catástrofes, crises sanitarias ou contaminacións graves.

A petición de apoio ao recurso de inconstitucionalidade que o PP presentará contra esta reforma, para que non se vulneran os dereitos recollidos na Carta Magna, pecha a relación de peticións que os populares inclúen na súa moción.


Suscíbete:
Redes Sociales: